Ofrenda floral a la Mare de Deu dels Desemparats

08/05/2015 2 min 0 Comentarios
Residencia San Francisco Y San Vicente - Ofrenda Floral A La Mare De Deu Dels Desemparats

El coro de la Residencia San Francisco y San Vicente organiza un año mas una preciosa ofrenda floral a la  Mare de Deu dels Desemparats con motivo del mes de Mayo.

Un acto precioso en el que participan todos los residentes del centro y que mediante la musica despierta en ellos intensas emociones y recuerdos incluso en aquellas personas mayores con importantes deterioros cognitivos. Por lo que se convierte no solo en un acto devocional sino también psicoestimulativo y ocupacional.

Cuando lo bello y lo bueno se juntan el resultado es siempre impresionante. Durante el video se escucha al coro cantando el Himne de la Coronació de la Mare de Déu dels Desamparats

La pàtria valenciana s´empara baix ton mant ¡Oh, Verge Sobirana de terres de Llevant!. La terra llevantina reviu en ta Capella en fer-vos homenatge de pur i ver amor.  Puix sou la nostra Reina i vostra Imatge bella pareix que està envoltada de màgic resplendor. La rosa perfumada, la mística assutzena, Lo seu verger formaren als peus de ton altar. I fervorós en elles, lo valencià t´ofrena La devoció més santa que es puga professar. En terres valencianes La fe per Vós no mor I vostra Imatge Santa Portem sempre en lo cor. Salve, Reina del cel i la terra; Salve, Verge dels Desemparats; Salve, sempre adorada Patrona; Salve, Mare del bons valencians.

¿Te ha gustado? Compártelo

Scroll al inicio